ING Constructii Civile

Patch Liga 1 Pro Evolution Soccer (PES) 2011 | Download - RPES 2011 v 2.1


Echipa PES Romania a lansat in urma cu cateva luni ultima versiune a patch-ului RPES 2011 v 2.1 ce aduce Liga 1 (precum si Bundesliga) in ultimul joc din seria Pro Evolution Soccer. Alte adaugiri aduse jocului sunt:

  • licentele tuturor echipelor;
  • fizicul jucatorilor romani realizat in cel mai mic detaliu;
  • fete noi pentru jucatori (+200 fete pentru arbitrii);
  • echipamente noi tuturor echipelor;
  • embleme;
  • meniu nou;
  • soundtrack romanesc;
  • scoreboard Digi Sport TV;
  • stadioane si ghete noi;
  • mingi noi;
  • reclame electronice;
  • sponsori reali in Master League;
  • transferuri actualizate 16 decembrie 2010.


Descarca si tu acest patch prin accesarea unuia din linkurile de mai jos! (Download RPES 2011 v 2.1, Liga 1 PES 2011)!


Share/Bookmark


9 comentarii :

Anonim spunea...

frate nu merge sal descarc cine la descarcat sami raspunda si mie please

Anonim spunea...

Merge să-l dowlandezi după ce il instalez sau il termin o sa pun comentariu.;x

Anonim spunea...

soundtrack romanesc; minciuna

Anonim spunea...

Lam descarcat!@!!!!

Anonim spunea...

mie imi apar numele jucatorilor dar sunt complet pe langa realiate ( cei din liga 1 )si kit-urile nu sunt bune steaua are kitul lui ol !!

Anonim spunea...

eu am putut sa il descarc ma
am descarcat la mediafire!!

Anonim spunea...

eu l-am descarcat ma

Anonim spunea...

merge merge merge e bun foarte bun

Unknown spunea...

trebuie sal copiez intr-un fisier anume?

Trimiteți un comentariu